Tudtad, hogy mindössze 4 perced van jó benyomást kelteni egy állásinterjún? Akkor megéri felkészülni, hogy a legtöbbet hozd ki ebből a rövid időből, nem igaz? Barbara és Allan Pease Testbeszéd a munkahelyen című könyve alapján hozzuk 8 legfontosabb szabályt.
A testbeszéd a munkahelyen többet mondd, mint gondolnád
Nem csak a szavainkkal, a testünkkel is kommunikálunk, ráadásul jóval többet, mint gondolnánk! A testbeszédet ráadásul a tudatalattink is jobban érzékeli, ezért nem árt elsajátítani az alapjait. Feltéve, ha szeretnénk jó benyomást kelteni egy-egy fontos szituációban. Egy állásinterjú szerintünk abszolút ilyen, ezért az ausztrál motivációs előadó, bestseller-író, testbeszéd-szakértő Pease házaspár Testbeszéd a munkahelyen című könyve alapján összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
Kattintsd értük végig a galériánkat!
Fotó: Pexels
Vegyél példát a magas beosztású emberekről: ők általában minimálisra csökkentik a beszéd közbeni gesztikulációt.
Miért? Mert ezzel fegyelmezettnek, összeszedettnek és hitelesnek tűnünk mások szemében. Ha nekik működik, egy próbát azért megér, ugye?