A divattól minden szempontból távolálló területet karolt fel a neves luxusmárka, a Gucci.
A leginkább a luxusról elhíresült divatcég, a Gucci, a Faceit e-sport platformmal és a WHO-val közösen e-sportakadémiát indított. Az így létrejött Gucci Gaming Academy a világon az első gamer oktatási program, amit egy divatcég alapított.
„A Guccinál fontos célunk, hogy tartalmas, autentikus kapcsolatot alakítsunk ki különféle közösségekkel. Elkötelezetten támogatjuk a jövő feltörekvő játékosait abban, hogy képesek legyenek megbirkózni a kihívásokkal, amik az e-sporttal együtt járnak. Az Akadémia játékosainak nyújtott támogatás magában foglalja az Egészségügyi Világszervezettel együttműködésben nyújtott mentálhigiénés coachingot, a személyre szabott digitális tréninget, valamint a személyes márkaépítést és szerződéses oktatást. A résztvevők számára a cég a technikai felszerelést is biztosítja” – nyilatkozta a programról Nicolas Oudinot, a Gucci Vault új üzletágának alelnöke és vezérigazgatója a voguebusiness.com –nak.
Íme a kampányról szóló kisfilm:
Főkép: Julien Tondu, Unsplash