Régóta tartó együttműködésétünnepli a párizsi divathét alkalmából a csúcstechnológia éllovasa a Dyson márka és Vivienne Westwood. Az ikonikus brit divatház kreatív igazgatója Andreas Kronthaler megálmodott kollekcióját láthatták az érdeklődők Vivienne Westwood 2025 tavasz-nyári divatbemutatóján, Párizsban, a Place de la République-on.
Fotó: Dyson
A szezon egyik legjobban várt bemutatójaként Vivienne Westwood legújabb kollekciója a merész esztétika és a lázadó szellem félelmet nem ismerő keverékével ragadta magával a közönséget. A kreatív igazgató, Andreas Kronthaler kollekciója a nőies, klasszikusan elegáns női ruhákat helyezte reflektorfénybe és azokat alakította.
A divat a szépségről és az örömről szól; összeköt minket egymással, ami fontos a világ számára, amelyben élünk.
A kifutón a Dyson OnTrac™ fejhallgatót 4 kulcsfontosságú kifutóstílusba is beleépítették. A Dyson OnTrac™ fejhallgatója egyébként a kategóriájában csúcstechnológiát képvisel, a legjobb hangzást biztosítja, az innovációban és mérnöki munkában mindig élen járó márka legújabb dobása.
Jake Dyson, a Dyson vezető mérnökének elmondta, hogy a Dyson mindig is szenvedélyesen rajongott a tervezésért és a mérnöki munkáért.
„A Vivienne Westwood-dal való együttműködésünk tökéletesen tükrözi ezt. Mind a Dyson OnTrac™ fejhallgatót, mind a Dyson Supersonic r™ professzionális hajszárítót úgy terveztük, hogy nagy teljesítményt nyújtson anélkül, hogy kompromisszumot kötnénk a dizájn terén. A Vivienne Westwoodhoz hasonló divatház osztozik a szenvedélyünkben, így az együttműködés izgalmas lehetőség volt arra, hogy bemutassuk, hogyan integrálódhat a technológia zökkenőmentesen a divatba.”
A Dyson Supersonic r™ professzionális hajszárítót pedig a kifutón vonuló modellek frizuráinak elkészítéséhez használták. A kollekcióval összhangban a neves fodrász, Sam McKnight a „80-as évek Sloane Ranger ihlette filmek” inspirálta megjelenést választotta.
Sam McKnight vezető stylist hozzátette: “A megjelenés az 1980-as éveket idézi. Rengeteg Sloane Ranger film, illetve Diana hercegnő kép szolgált inspirációként. Úgy szárítottuk a hajat, hogy elöl hangsúlyosabbá tegyük a megjelenést, majd oldalra fésültük és feltűztük. A tincseket a Supersonic r™ hajszárítóval szárítottuk és hajtő volumennövelő spray-vel fújtuk be. Hátul természetesnek hagytuk, így egy kicsit modernizálva az 1980-as évek inspirálta hajkreációkat”.
Forrás: Dyson közlemény
Főkép és képek forrása: Dyson, Social Rise (France)